grabbarna grus

image2411
Igår efter mötet var det som sagt fotboll som gällde. Jag är SJUKT sugen på att spela fotboll igen faktiskt. Idag när jag cyklade hem från jobbet var fotboll och grönt gräs det enda jag såg överallt. Jag vill också spela (är det verkligen JAG som skriver detta???) och jag är seriös. Det är något visst med fotboll, och grönt gräs och strålande sol. Halleluja vad underbart!! I alla fall var det inte det jag tänkte berätta utan mer att igårkväll fick jag förfrågan att fota ett lag. Det gjorde jag med glädje och bravur. Nice picture I think. Kul idé. Det roliga tycker jag var att de visste verkligen hur de skulle stå och jag bara stod där och klickade. Superb!

Kommentarer
Postat av: lisa

fin blogg =)
ha en trevlig kväll/natt! :)

2008-05-11 @ 00:03:58
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Rod

haha..vi är ju rutinerade grabbar, klart vi vet hur vi sak stå!=)

2008-05-13 @ 21:32:20
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0