i väntan, den långa väntan

Ännu ett kollage, jag gillar dem! Vet ej vad jag ska göra med de bara :) Funderar på fyra tavlor, det vill säga, det kommer mer...

Jag tror inte på det. IGEN? Vic är sen... IGEN? Jag förstår det inte. Själv var jag hemma kvart i sex och klar kvart över sex, gick ner till ica och köpte tidningen och upp igen och fortfarande INTE HÄR? Galet. Det börjar alltså klockan sju. Vi kommer bli försenade, IGEN! Jahapp. Jag förstår att man kan vara försenad en gång, eller två.. men sjuttiofemtusen? Det är min kusse det. Min alldeles speciella lilla kusse, som blir sen till sin egen skiva. Smart drag! :)

Jag är i alla fall piggare nu och älskar min klänning. Ett två tre, ni får se bilder imorgon! ;)

Någon som vill spela in gossip girl till mig? Eller vart kan jag se avsnittet? HJÄLP?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har hela säsong 1 på min dator :)

2008-05-27 @ 19:13:14
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0