igotitfrommymama

Nu ringde precis Maja och vi snackade på, det blir en träff imorgon at 12. Underbart kul :) Finally!! Jag ska även hinna med litegranna innan men jag är ju rekordsnabb och först och främst ska jag städa inne på mitt rum. Det behövs. Jag lovar!

Postat av: Mor

Haha...drömmar är tillåtna att ha. Men någon shopping i Stockholm när vi kommer i juni det kan du nog stryka på attgöra listan. Troligen finns mycket annat som är viktigare än klänningar och kjolar och vad beträffar väskor så tror jag inte ett dugg på att du är utan... :o) Take a look i din garderob!!! BYBY my dear daughter.

2008-maj-07 @ 12:52

Varför finns det andra grejer som är viktigare än klänningar och kjolar och väskor och allt?! haha.. Min mor är duktig på att skriva och stava men "by - by" är väl ändå ett samhälle? Weell, jag förstår ändå kära mor :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0