inalcohol

Somliga dränker sina sorger i alkohol, jag gör det i godis. Jag gick och köpte jordens största påse och jag mår så fruktansvärt illa förtillfället, skulle någon ställa fram jordens godaste kycklingssallad på bordet framför skulle jag bara spy rakt ut. Hemskt men sant! Jag mår illa, men det är jag värd.

Igår var det en kille som var alldeles för söt.. han tittade på mig rakt in i ögonen och sa "Jag har aldrig träffat en sådan snäll tjej som dig" och vet ni, det kändes faktiskt helt underbart att höra.. Man får höra så mycket när man är ute sådär men SNÄLL är ett ord som tar bäst.. Det var så gulligt, jag blev alldeles tårögd. Sedan finns det även en del killar/män som verkligen INTE har respekt för någonting. Det är riktigt hemskt, och kändes inte roligt för fem öre. De har inga gränser, varför? Det är skönt att man är flera kompisar som går ut samtidigt :)

Kommentarer
Postat av: jessica

jag äter också godis till jag mår illa. det måste vara en störning. kan inte sluta liksom.

hi hi.

2008-05-03 @ 18:18:49
URL: http://vintagedarlingblog.blogspot.com/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0