Känslor som ej försvinner

Det var verkligen hur roligt och trevligt som helst ute ikväll. ALLA var där. Det var verkligen så.. ALLA var där. ALLA. Jag gillar det. Trots detta känner jag att det är inte kul att inte flörta. Alla går ut för att flörta, så är det bara. Jag går bara ut för att ha kul. Jag kan inte flörta, inte alls, inte det minsta. Inte en endaste liten gnutta. Av alla man kunde ha flörtat med, fanns det ändå inget intresse från min sida.

För jag tänker bara på dig. Ungefär jämt. Det är någonting med ditt underbara leende som får mig att smälta, dina vackra ögon och dina underbara berättelser om allt och alla, ditt sätt att vara som person och även din kreativa sida. Jag bara tycker om det. Mycket.

Istället för att göra som vissa andra gjorde ikväll valde jag att stå emot. Och jag är inte det minsta ledsen för det. Snarare tvärtom. Det visar på starka känslor som jag ej vill ska försvinna. S T A R K A.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0