moreshopping

Först och främst - tack för en underbar dag på stan idag! Det var så sjukt roligt att det finns inte. Alexandra är bara bäst på denna jord och vi träffades för en lunch, sedan shopping på stan. Hon köpte ett par snygga skor och även ett nagellack. Jag la undan en kjol.. köpte ett hopprep, det är kul att ha på sommaren :D

Sedan, nu kommer den roliga delen, gick jag av en händelse in på en second hand butik. Jag brukar aldrig gå in på dessa men idag kände jag att jag hade tid över. Och tack Gode Gud för det. Det var gorgeous. Nu ska ni få höra vad jag fick med mig hem.. (vilken tur att jag inte köpte kjolen från h&m trend)
- Jeansjacka, ska klippa av den nedtill så att den passar perfekt till hög midja, en assnygg där man även kan vika upp ärmarna, 65:-
- Blommig blus/klänning i chiffong material som däremot var trasig nedtill där volangerna är. Tragiskt. Men jag köpte den ändå så kan jag ha den som blus innanför jeans, vacker, fick den nedsatt då till 20:-
- Blommig a-linje formad kjol som ursprungligen kommer från h&m faktiskt, har tänkt att klippa av denna också, 30:-
- Grön-blommigt linne i chiffong, superfin, 20:-
- Knälång småblommig klänning med knappar hela vägen ner, passar snyggt till mitt turkosa skärp i midjan, 60:-
Nu kommer den bästa delen här vavavava.
- Ballongformad kjol i jeanstyg, sydd själv tror jag, med guldknappar, den är så vacker att jag börjar gråta, till ett pris man börjar gråta till också, 30:- GALET BRA!!!!
- Jeans med hög midja, ursprungligen rocky, med snygg slitning. Dessa har jag tänkt att klippa av till längre jeansshorts man kan vika upp, 50:-


PERSONALEN har aldrig vart så nöjd, och inte jag heller.. De ville att jag skulle komma tillbaka :) Haha, min första shopping på second hand och jag betalade alltså 275:- för ALLT! Ibland är man bara för lycklig!

Nu ska jag klippa :):)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill se bilder på alla kläderna malin :)

2008-05-02 @ 18:02:36
Postat av: MALIN

haha.. jag kan tänka mig det ;) och JAA det ska ni få :D

2008-05-02 @ 18:04:15
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0