när får jag ta ut dessa pengar då?

Din blogg är värderad till: 33 101 kr

Jo jag tackar ja! Jag vill ha dem NU! :) Kul att se att man egentligen kan få väldigt mycket för bloggen.. Ja tack!


Denna klänning har jag köpt på ginatricot och hittade den i garderoben för några dagar sedan. Det fick bli en dagens låt säga i tisdags kanske? Ja vi säger så! Jag tycker om kulörerna, okej, när började jag att använda ett sådant ord? Det lät snyyyyggt!

Idag åker Victoria till stockholm med vänner. OCH NEEEJ, jag får inte följa med. Jag får bara inte. Jag vill, men jag får inte. Istället ska jag åka till ikea, shoppa saker och ting, typ porslin så att jag kan åtminstone dricka någonting och kanske äta på en tallrik till dess att jag får ner mina saker från öööövik. Jag har räknat ut att min familj kommer om lite mindre än TRE veckor. Jag längtar hutlöst mycket (fortfarande konstiga ord) hahaha.. Underbart.

Kommentarer
Postat av: leia

haha....vilken skandal va....min är värderad till 6000...hallå 6000....det är ju ingenting!!! är jag verkligen inte värd mer....uscha mig.



kraaaaaam

Postat av: Anonym

tjänar du pengar på din blogg?

2008-05-16 @ 14:43:14
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0