som aldrig vissnar

image2416
Det är någonting speciellt med den här bilden. Någonting magiskt, någonting vackert, färgglatt, spralligt och somrigt. Jag gillar den. Den är fantastisk. Sprider glädje såsom känslor och tankar. En längtan efter så mycket, som kanske aldrig ens blir sant. En sanning, en dröm, ett hopp, ett liv. Lycka är ordet! Lycka är en fullträff. Kärlek till ljuset, till allmänheten..

Vänta nu, talar jag genom bilden eller genom mig själv? Well, its up to you.

Johanna kom hit för ungefär 45 minuter sedan och stormar in i badrummet. Där sitter jag på toaletten och Victoria duschar. Haha, något chockade av en vacker Johanna (därav mitt nedanstående inlägg, det missade jag! haha, hon skrev det!) men hon lämnade minsann min dataväska. MAN TACKAR! Nu är flytten nära, på lördag smäller det! Så ni vet, är ni alla välkomna på en fika. Med kaffe. Jag måste skaffa en kaffebryggare, eller det kanske redan finns? Däremot har jag insett att jag behöver ett duschdrapperi. MAMMA; har du någon idé?

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Jättefin bild

2008-05-12 @ 23:08:16
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: MALIN

Visst är den lite söt ändå? ;) haha..

2008-05-13 @ 08:37:58
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0