thishappendtoday

Började jobba klockan 8 och steg upp klockan 06:01. Som vanligt. Jag vill inte stressa på morgonen. Klockan halv åtta cyklade jag till jobbet och väl där börjar vi hänga ut kläder. Jag och Jenny. Hon är fööör go den kvinnan! Jag var pigg som en nötkärna också för den delen.. Sedan blev det Herravdelningen idag och det gillas. 1. Den är mer STÄDAD 2. Det är män/killar och de är roliga att hjälpa faktiskt 3. Mer komplimanger, höhö. Nej men det var fånigt sagt.. Jaja.. Det roligaste idag var i kassan när jag och Jenny hade varsinn och en kille går förbi, tittar mot mig, skiner upp och hejar! Jag ler glatt tillbaka och hejar jag med! Jag vet precis vem det är med tanke på att vi träffats på gymmet.. Han är väl helt okej snygg och sådant och Jenny bara tittade på mig (tänk er nu att vi har två långa köer tillsammans och hon står och sätter igång pratet)
Jenny: MAAALIIIIIN - och flinar
Malin: HAHA; NEEEEJ! Jenny det kommer inte på fråga..
NU vill hela kön veta hela händelsen och jag börjar asgarva.. Jenny likaså..  Mina kunder börjar skratta och jag känner hur jag blushar.. Hon fortsätter pratet och jag berättar att NEJ, jag tycker inte att han är fin. Hon tyckte det. Haha, han har dessutom flickvän..

Det värsta är att det man vill ha, finns inte ens inom radien..

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Vi har perfekta jobbet för att träffa killar iaf ;D

2008-05-04 @ 17:16:59
URL: http://annihoney.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0