till akuten mitt i natten

Inatt vaknade jag av att någon bara skrek. Det var Victoria, som skrek av smärta. Hemskt men sant! Hon hade en sådan fruktansvärd värk i örat. Nu bara för några minuter sedan ringde hon igen och sa att hon har fått det verkställt. Öroninflammation. Kul att få det när vädret är som BÄST och FINAST! Men jag tror att hon klarar upp det ändå. Bra kämpat tjejen! Snart kommer hon hem då! Nu ska jag lägga mig på altanen och läsa min bok.

Btw. Jag flyttar nu in mina grejer om exakt EN vecka. Helt makalöst. Snart har jag nyckeln i handen också. Det kan inte bli bättre! På söndag blir det ikea. På riktigt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha, stackars tjejen. Viskleken var kanske ingen höjdare för henne i lördags.

2008-05-11 @ 21:49:36
URL: http://rebeckah.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0