tyget som får mig att smälta

image2418
Det är någonting visst speciellt med denna kjol! Blommorna är så otroligt somriga, människor ringer stup i kvarten för att hänga undan men tyvärr. Det finns bara en kvar nu! Jag är trött i kroppen och känner att jag måste styra upp allting nu snart. Det börjar närma sig. Jag har fått nyckeln och den ligger här bredvid mig. Jag har NYCKELN! Jag är snaaaart inflyttad! Det är makalöst otroligt! På torsdag börjar jag att packa. Det kommer nog gå hyfsat snabbt ändå, bara slänga ner alla grejer i kartonger/säckar. Hurra!

ps 1: Världens bästa Jonas fyller år idag! Grattis grattis grattis!
ps 2: Den blommiga klänningen (den hajpade ni vet) från trend sålde slut på FEM minuter. Jag tycker dock att den är lite för kort. Ny leverans v.24.. Människor ringer som galningar. Idag klockan 10 ringde fem stycken inom fem minuter. Det är stort.
ps 3: Jag tittar på ugly betty och äter glass! Nice.
ps 4: GOSSIP GIRL börjar på TISDAG! Kan någon bli gladare än vad jag är just nu? Nää tänkte väl det.
ps 5: Jag ska imorgon köpa en trisslott. I need money money money.
ps 6: Jag längtar och saknar och saknar ännu mer...

Kommentarer
Postat av: Jossan

jättefint verkligen.

2008-05-14 @ 00:23:21
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se
Postat av: MALIN

Jossan: Visst är det det? Jag känner mig lycklig!

2008-05-14 @ 09:26:24
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Petra bloggar

JÄTTEFIN verkligen! hade velat ha den.... :(

men jag får vara glad för min blommiga klänning från topshop ist! ;-P

2008-05-14 @ 11:01:48
URL: http://petraodaniel.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0