utvalda delar ur min lägenhet




Jag älskar min lägenhet. Kan jag säga det för många gånger? Svar: Nej! Den är så fruktansvärt mysig.. Se bara på de perfekta hyllorna (jaa, de satt där så jag bara fyllde dem!). De är riktigt funktionella och vad passar bättre än att ha skor i dem? Smart drag där Malin, tack tack! Efter det kommer vi till köket och det är rymligt, stort och helt underbart. Golvet är vackert, dock har jag inga gardiner ännu. De kommer de också. Lugn. Balkongdörren ser ni där också.. plus att detta är mitt nya matbord+stolar. Vackert inte sant? Sedan är tredje bilden en bild ur ett köksskåp. Det finns krokar som man kan hänga muggar på. Kalas tycker jag, ifall jag hade haft muggar som man kunde hänga upp! Till vänster finns mina filippa k muggar, fyra stycken, sedan lite allmänt från ikea.. Jag älskar mina assietter nere till höger.. Allt kommer att fyllas på, jag menar fyra stycken saker av varje är inte att föredra om man bjuder hem FEM. Då blir den ena utan och hur kul är det på en skala?

Kommentarer
Postat av: leia

det gör ingenting vet du gumman! Har vart fullt upp med skitgöra här med...men ville ju höra din glada röst däremellan!



Du börjar få ordning nu va? duktig flicka!!! ännu duktigare flicka som packade upp böckerna, skruvade ihop stolar och plocka porslin...blink....blink...



nä du....nu vill jag komma å se hur du har fått det....jag insisterar på att jag också ska vara välkommen snart.

Hälsa Vic ikväll å ha så mysigt!



kraaam

Postat av: maja

images/original/WhiteAndBlueBowDressfront314.jpg" rel="nofollow">http://www.stylebystars.com/pubimages/original/WhiteAndBlueBowDressfront314.jpg



kolla in...jag tänker malin minsann!

2008-05-21 @ 19:56:08
Postat av: Anonym

Men om du bjuder hem fem och det är en som blir utan. Är det någon som inte vill ha då? Glömt att räkna med dig själv kanske?;)

2008-05-21 @ 20:38:28
Postat av: JOHANNA

VÄRLDENS FINASTE LÄGENHET OCH JAG ÄR AVUNDSJUK SOM ETT DJUR!! kan jag inte få komma å bo hos dej, iaf nån dag nästa vecka? å sen i sommar är det DU, JAG å LÄGENHETEN malin;)! LOVE you baby!!!

2008-05-21 @ 21:15:50
Postat av: MALIN

haha, jag är glad att ni tycker om den! ;) PLUS ATT JAG ÄLSKAR DEN! ;) Det är sant faktiskt, jag tänkte nog fel där!



Och Johanna, du är galen! Men klart du kanske ska få övernatta en natt eller två ;)

2008-05-22 @ 08:42:19
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: steph

Vad fint! Vad sugen jag blev på att piffa till här hemma nu!

2008-05-22 @ 14:46:44
URL: http://magnifique.blogg.se/
Postat av: Sofia

hej malin! hur är det med dig? vad gör du nu förtiden? Underbart fräsch lägenhet!

2008-05-25 @ 23:49:27
URL: http://lillafrokenhallberg.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0