x antal tusen kronor fattigare

sååå är man fattig igen. TVÅ OCH EN HALV TIMME inne på ikea.. Ringer mamma, och jag hade så gärna velat att hon skulle vart med mig, men tyvärr inte, inte ens mormor, inte ens en granne, INGEN ALLS. Jag gick helt ensamen och funderade över vad man egentligen behöver och vice versa.. Öh, ah. Jag köpte allt och inget, det ena efter det andra.. tjohopp vad pengarna bara rök. Men vilka grejer jag har hittat. NÖJD är jag. Sedan begav jag mig och hämtade alla och där och då insåg vi att vi skulle hämta hela min matplats på em. Yes. Det gick ju... öh... bra?! Nej. Bordet är ju då runt, jahapp, det gick inte ALLS in i bilen, de där karlarna bara hjälpte och sedan vek de in alla hörn så att det gick på något sätt ändå. Tack för all hjälp! Vi körde alltså med öppet bagage istället.. Men det gick :) Haha.. SÅ nu har jag matbord och fyra stolar, plus ALLT och lite till från ikea. Jag känner mig laddad.. bara timmar kvar nu! Hjälp.. Vågar jag?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0