yesterday

07:51 Kliver upp, gör mig ordning för träning och käkar frukost
08:55 Åker och tränar
11:07 Har duschat och klätt på mig och åker hem efter träningen, käkar och packar upp
11:37 Tar cykeln ner på stan, liksom en miljon andra Uppsalabor
12:34 Strosar runt i min ensamhet och hittar två skärp
13:03 Victoria kommer ner och vi ställer oss i Cupidokön, en halvtimme senare får vi beställa
14:00 Här sitter vi nu vid Ån och käkar, så otroligt mysigt!
14:44 Går därifrån och köper remmar, sedan tar vi cyklarna hem till en kompis i Nyby
16:56 Hinner inte grilla där utan vänder och åker hem
18:07 Jag håller på att avlida av hunger och vi äter här hemma, klär på oss och är redo!
19:09 Åker tillbaka till våra kära vänner, men denna gång med BIL!
20:38 Här inser vi nu att vi åker till en annan kompis som även han hade människor hos sig.
21:54 Gör oss redo för att åka in till stan, och samtidigt ringer jag Johanna
22:14 Parkerar vid Katte och sedan hämtar vi upp Lisa, som är ungefär hur KUL SOM HELST!
22:37 Inser att kön till Upplandsnation inte är av dess like utan vi tränger oss, hemska som vi är
22:57 Kommer in, vi skulle stå på gästlistan men tydligen inte.. Det var nu det gällde att flörta, och vi tre klarade det galant! Haha,, det fanns INGEN möjlighet om vi inte hade varken förköpta biljetter, k-leg eller stod med på gästlistan. Men söta som de var fick vi komma in ändå. Här pussade Lisa vakten så snällt och vi gick och tog ut pengar.
23:09 Nu är det dans som gäller!!!
23:59 Träffar en massa olika människor.. så kul! Verkligen hur roligt som helst!
01:14 Och vi dansar vidare...
02:37 Åker hem, skjutsar hem två andra och sedan bums i säng Ungefär klockan strax efter 03.

Jag är nöjd med dagen igår! OTROLIGT ROLIGT!

image2380
Här ska jag strax åka ner på stan, Mys!
image2381
ALLA sitter vid uteserveringarna i det underbara vädret :) Solen bara värmde!
image2382
Min kusin Victoria steker och vi fick gå länge för att hitta en yta att fota på :)
image2383
Det var packat med människor överallt! Nice :)

Nu ska jag köpa frulle!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0