En alldeles ny jeansskjorta


Jag kan börja med att säga godmorgon. Har inte sovit så jättegott, bara drömt en massa skit, fy vad tråkigt :) Det var skönt att vakna!

Så när jag vaknade hade lilla jag fått mess :)

Har på mig halsband från indiska... ja, jag är fortfarande väldigt sjuk, kan inte andas genom näsan, mina ögon rinner min hals känns svullen, jag har ingen röst, men man ska inte klaga! Vilken tur att jag älskar mitt jobb!

Hade det däremot vart skola hade jag nog stannat hemma.. Lovar.

Spetstopp/body faktiskt från ginatricot.. väldigt väldigt gammal, men den går ju också att använda :)

Shorts i sammet från h&m divided, ett av mina favoritplagg..

Jeansskjortan köpte jag för mindre än 40 kr på h&m. Vi har riktiga godbitar på rean faktiskt :) Väldigt skoj! Särskilt när det är som nu - ta 2 betala för 1.

Nu måste jag skynda mig iväg.. kör samma pass idag, men imorgon ska jag vila hela min kropp för att på lördag vara pigg till att jobba igen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

superfint!

2008-11-06 @ 10:55:12
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Anna

Supersnygg spetsbody!

2008-11-06 @ 13:09:19
URL: http://missberniie.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0