Grymt!

En kund idag såg relativt bra ut, snygg sådär, lite brat av det hela MEN, ja ett STORT men, han kunde inte skratta.. inte le.. inte någonting. Well.. Jag försökte, men det gick inte. Ni förstår, när man säger HEJ blir det oftast ett leende, men ack nej.. och sedan när man pratar vidare brukar man i alla fall visa tänderna... men nej nej.. men SEN när det hela plötsligt är över o jag säger: "Tack så mycket, då lägger jag kvittot i påsen..."
"GRYMT!" (ja, ni förstår inte hur chockad jag blev av att få höra ett positivt uppfriskande ord från hans mun...)
och det är NU (åh jag tackar gud fortfarande.. jag var så nära så nära.. ) jag bara stoppar mig själv (har det någonsin hänt???!) innan det skulle kunna tänkas bli försent.. Jag kände liksom att vi kanske inte låg på samma humornivå..

"... sa grisen" Åh tack tack tack för att jag inte sa det...

Vad skulle du svarat?

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah du skulle sagt det malinpalin!

2008-11-10 @ 22:38:37
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha fan vad skönt det varit om du sagt det. Jobbade i butik förut och ibland fick man bita sig i tungan för att inte säga något opassande.

2008-11-11 @ 10:06:25
URL: http://passepartout.webblogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0