Heta måsten!


Jag fick ett mail av Sofie idag (johannas kära systeryster) och frågade om jag ville lista lite trender. Självklart. Jag tycker som så att dessa BÖR vara med i allas garderober, tja, i alla fall i min :)

- paljetter, i mängder! Spelar ingen roll vilket plagg utan det ska finnas med!
- Stentvättade jeans, hur snygga är inte dessa?
- Päls! Behöver jag säga mer? ;)
- Kilklackar, skorna ska vara försedda med dessa och gärna väldigt höga (för de som orkar!)
- Skinnväst! Otroligt fint!!
- Sammet, jag älskar materialet, det är skönt och är snyggt som byxor, kjol eller tröja PLUS även kavaj (monki har en urtjusig!)

Till våren och framöver, Väldigt tjusigt!
- Orkesterjackan, det vill säga en dubbelknäppt sådan, enkel midjekortvårjacka med guldknappar! Finfin!
- Markerade axlar, axelvaddar (fortsätter gå ut stenhårt!) eller annan accessoar som ger ett brett intryck
- Jeansskjortan! Den är bombsäker! Matchas snyggast till svarta byxor, vitt linne plus ett halsband. En avslappnad look! Leta verkligen på herravdelningen. Jag köpte min på Divided Blue.
och sist men inte minst, det kommer väldigt mycket i detta material,
- MOCKA! Det kommer slå igenom stort! Har sett väldigt mycket i GRÖN färg, kul istället för svart!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0