Hur ska jag matcha?

Jag tänkte ge er några tips på hur man matchar en sådan enkel tröja som denna på ett bra sätt utan att se för vardagsaktig/alldaglig ut.


ex 1. Du kör fullt ut till en skinnväst (jag har på mig en från h&m divided och den här varianten går loss på 198:-) och en kort svart kjol med dragkedja fram. Accessoarer är viktigt och bli inte för blyg utan ta fram de gamla sakerna du kan hitta. Jag valde ett nitarmband plus ett stort halsband. Det blir så mycket roligare.

ex 2. Till stentvättade jeans, även här har jag skinn på sidorna vilket gör det snyggt och även här (igen?) har jag ett nitskärp. Jag tycker att det är som snyggast att matcha grått till nitar, bara en grej jag kanske fått för mig.

Till båda alternativen passar mc-boots eller höga kängor med snörning väldigt bra.

ex 3. (har ingen bild) men den passar snyggt under en lång väst också. Ni vet en sådan där som jag hade på mig för några dagar sedan också (checka outfits). Jag gillar västar av alla dess slag.

ex 4. Tröjan är även snygg till en kjol med högmidja, en såkallad pennkjol. Här blandas strikt med lite lösare vilket ger en makalös look. Jag gillar det.

Kommentarer
Postat av: Karin

men å tack så jättemycket:) kram

2008-11-12 @ 11:05:46
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: leia

Tröjan är ju faktiskt snygg till det mesta.....ses imorn pussgurka:)

Postat av: MALIN

jaaa det gör vi maja och jaaa det gör den verkligen :) haha..

2008-11-12 @ 14:30:49
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0