Jag köpte den andra istället

Äntligen! Idag kom den in och den blev även min. Gladare kan man inte bli. Pälsjackan från trend. Du är min och jag är din och tillsammans ska vi vandra genom ljuset.. blabla.
Ja, jag har den i min säng. Och den sprider glädje på ett utomordentligt sätt. Taggad till att användas.

Oscar ja, han fyller år idag. Jag ringde hem och berättade om det ena efter det andra (det har hänt så sjuukt mycket idag att jag inte vet vart jag ska ta vägen) så snackar jag med min bror och sedan med min morbror och efter det med mor. Vilka OR helt enkelt. Jag har aldrig skrattat så mycket och det dumma är att jag jämt gör det i handsfreen när jag handlar, alla tror att jag är sjuk i huvudet för att 1. jag pratar så högt. 2. jag pratar så mycket. 3. jag skrattar hela tiden. 4. jag har händerna fulla med grejer och ingen förstår att vi faktiskt lever på 2000talet och kan använda den underbara lilla saken att tala i ändå. Well, det var kul i alla fall. Jag deltog runt fikabordet 50mil bort. Alla var där. Utom jag. Jag fick till och med snacka med min lilla minikusin, HON ÄR INTE MINI LÄNGRE. Hon kan PRATA så söööt "Hejdå malin". haha. sedan sa hon det ungefär 20 ggr till för att det var så kul men hur charmig får man bli.. Nu är hon 1,5 år ungefär. Tiden går snabbt :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0