L O V E. No doubt.


Jag o S rockade loss igår på riktigt. Sedan körde vi bil hem och det var lika kul det :) hahaha.. Jag gillar startarna.

Det slog mig idag att jag är så fruktansvärt lyckligt lottad. Vilka underbara människor jag har vid min sida om dagarna. Jag kan inte beskriva min kärlek till er med ord så jag visar med bilder.. och ni ser.. jag är så glad. Bara för att jag har er. Ni gör mina dagar. Ni gör mina nätter, ni finns alltid där och jag älskar er! På riktigt!

Jordens sötaste kvinna.

Såhär ser det ut när man rockar till Wallmans. Vi gav allt och lite till och kul var det som bara den!

Och mina bordsdamer. HUR SÖTA!? P hade minsann sytt klänningen själv och S hade klänningen jag ville ha. Älsklingar.

Jag och J såg ut som söta tvillingar i vårt hår :) Massor med lockar. En man kom fram till mig och frågade hur många lockar jag hade i mitt hår.. "527,5" sa jag tillbaka, han sa då "Skit också, jag hade gissat på 328" Jahaja.. där ser man, jag är tydligen en vandrande "slåvadomtävling". Jag tackar ja.

En massa mat i munnen ungefär jämt. Och en dubbelhaka på det är ju bara helt fantastiskt.

S sjöng en vacker sång för mig.. jag tror att temat var "kör för kung o fosterland..." från magnus uggla...

J ser såå söt ut att ord inte finns till. Det här är min lilla gumma det.

Den här bilden är min favorit. Alla ljus i bakgrunden på stora torget. Helt underbart. Två troll med vitt hår. Det kan inte bli bättre än såhär.

Tack alla för den bästa dagen på länge. Som sagt, ni gör ALLA dagar till glädje.

Kommentarer
Postat av: leia

Så underbart att du känner så....och det är du värd minsann!!!!!



Själv är jag tyvärr så trött på att bo i den här stan och känna mig ensamast i världen....nä tvi vale.....men jag hoppas på bättring....en vacker dag ska det väl kännas bra.



kramar i massor till dig gumman

Postat av: Fina

åå vad det hade varit kul att följa med!! Men det kommer antagligen fler tillfällen!



Kraaam!

2008-12-02 @ 21:48:44
URL: http://jstg.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0