Kedjor runt halsen




Idag blir det bara någonting lättsamt, ska prova en massa kläder i sthlm så det är skönast såhär :) Fodralklänning och två halsband. Nicenice.

Vet ni vad jag funderade på igår när jag tränade? Om man tänker en väldigt logisk tanke, som jag då gjorde igår när jag pushade magen. Körde magmaskinen och ni förstår man krystar nästan, eller tja, håller magen så hårt i samma position att det blir som man krystar. OCH då om jag som igår körde på 59kg rakt neråt och magen hålls i samma position borde jag lätt kunna föda barn, det väger ju bara några kg. Hur bra är inte detta? :) haha, okej kanske inte det mest logiska men alla säger att det gör så ont att föda barn, DET GÖR MINST LIKA ONT att köra 59kg. Detta kommer bli kanon. Jag ska föda flest barn i världen. Eh, nästan.

pss. för en tid sedan trodde jag aldrig att denna mening skulle komma ur min mun, men jag ljuger inte. jag älskar takida. Huh? Handlake village är hur bra som helst. Nu är nog min bror stolt över mig.

Kommentarer
Postat av: Linn

Tips! Kapphal har jätte fina halsband med många kjedjor för 99:- kolla in dom. köpt båda varianterna snyggt att ha båda två så blir det mega mycket kedjor :)

2008-11-22 @ 15:14:33
URL: http://osterberglinn.blogg.se/
Postat av: LEIA

haha....gläm att den smärtan går att jämföra....även om jag önskar



Lite kuriosa är ju att Takida spelade Hardlake Village på systers bröllop i somras och att jag fyndat.....alltså tokfyndat en päls idag:)



Puss gumman och tack tack tack tack tack i all evinerlighet

Postat av: johanna

fint!

2008-11-23 @ 19:53:17
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: you know who, you found me!

DU är så söt så:)

2008-11-23 @ 20:06:43
Postat av: Anonym

Malin! du har gjort tre fel med utmaningen,

1. du ska utmana 7 st nya bloggare!

2. du ska länka den som utmanat dej.

3. du ska följa upp att dessa 7 utmanar 7 st vidare. fullborda detta! :)



PUSS på dej socker! ;)!! (L)

2008-11-23 @ 20:49:37
Postat av: Johanna

/Johanna:P

2008-11-23 @ 20:50:26
URL: http://johannasten.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0