Like a tiger





En väldigt sen dagens idag men jag ber om ursäkt. Har vart på stan och strosat och sedan direkt hem för att titta på en film jag köpte... mysigt  värre vill jag lova. Nu har det blivit så mörkt att stjärnan är tänd och det är underbart :) Köpte allting för imorgon UTOM strumpbyxor HUR KAN MAN GLÖMMA? Alla mina är trasiga PLUS att jag köpt ett par i nät, men hallådär jag känner mig som inlindad kassler. Hur kan man gå i sådana? Jag är nog inte rätt byggd för att vara en uppstoppad kasslerbit. Köpte såklart också Förstora så att de korvar sig. Kan ni tänka er hur snyggt detta är får ni en tia. Tja, en tjuga då. FULT!

Idag är snön som bortblåst på marken och det firar jag i mina nya dojjer med kilklack, i beige färg. Vad tycker ni, är jag inte vig på sista bilden? Det bör tilläggas att det tog ungefär 24 minuter att få skon i rätt vinkel och ändå lyckades jag ej men ni ser på ett ungefär. MYCKET SKÖNA också. Köpte ett par skor till dig som jag ska ha på mig imorgon.. och de är även de sköna, hoppas jag. SKA dansa med jobbet. Hur kul? Jag längtar skarpt.

Pälsvästen är även den ny och kommer ifrån h&m, jeansen likaså, skorna likaså, halsduken likaså, tja.. :)

Kommentarer
Postat av: leia

hihi min lilla hm-tjej:)



Men du får ha vanliga tunna strumpbyxor under nätisarna så undviker du kasslereffekten....som dessutom är omöjlig att undvika......vette tusan hur folk gör....



kramar

Postat av: Jenny

Snygg outfit :)

2008-11-29 @ 16:54:17
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/
Postat av: Christina

Snyggt!

2008-11-29 @ 18:32:47
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: you know me, you foud

sluta vara så sexig;)

2008-11-29 @ 22:33:27
Postat av: emma

Jättefina skor, ser ju ut som minimarkets.

2008-11-29 @ 22:50:07
URL: http://isuspectowlsinthebog.blogg.se/
Postat av: Lisa

Skorna var verkligen super snygga, vart har du köpt dem? Ha en fin dag!

2008-11-30 @ 11:08:40
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0