Måndagsmorgonen


Godmorgon!
Efter att ha lagt mig strax efter halvett kände jag denna morgon att jordens undergång var nära. Men jag är på benen och det är underbart! Ute är det 4,1 grader PLUS och det gillas också! Pälsjackan får det bli :) Den är omtyckt.

På mig har jag en underbart skön klänning (nej mamma, det är ingen kökshandduk! :P) och satte ett skärp i midjan istället för att ha kvar knytet!

Jobbar från 8 idag med men imorgon har jag sovmorgon till 11. Ons-tors är det ledigt och tänkte passa på att tvätta då också :) Om jag kommer fram där nere vill säga, det målas nämligen om. Fint blir det också!

Lunch: Pasta, kycklingfilé i tomatsås. Ja, jag har köpt det.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och jag som trodde att du köpt en ny duk till ditt vita fina bord!!! :o) Såklart inte. Det lilla jag ser av skjortan ser jättesnyggt ut - är också på jakt efter liknande. Haha. Kram

2008-11-10 @ 08:06:50
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0