Min nya hårfärg stavas askblond


Ja, såhär blev resultatet, jag är nöjd minsann! Tänka sig att man måste göra allting själv nuförtiden (jag lägger hellre pengar på annat när det ändå blir samma sak hos frissan!) Istället har jag köpt hem TVÅ förpackningar och fixade detta igårkväll. Så skönt att lägga in färgen, vilken massage, man bara njuter.. :) Ibland lönar det sig att ha läst till frisör i ett år.


Jag gillar som mest att färgen är askig, så när som grå i vissa ljus. Dock kommer detta försvinna väldigt snabbt med tanke på att jag inte använder silverschampo, skulle haft ett sådant. Någon som vill skicka ett till mig? Välkommet.

Vad i hela fridens dagar är det där för postitlapp. Måste läsa nu..

Västen är från h&m trend och i denna vinkel ser jag gravid ut. Det är jag inte.

Tröjan hittade jag och jag menar, den går att använda än :) haha, från divided.

.. och alldeles sprillans nya leggings i sammet från ginatricot. Jag tycker helt klart att dessa är de snyggaste av sammet jag sett. De sitter som perfekt också, ni ser ju själv. Tänk på att välja en strl som du vet passar efter två gånger också, de töjer sig ALLTID.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag diggar din blogg - Du har blivit utmanad! Kolla min blogg Puss och kram

2008-11-14 @ 12:39:42
URL: http://makeaday.wordpress.com
Postat av: leia

vilka jäkla ben du har fixat till!!!!! å vet du???? jag har silverinpackning.....tror jag....kan ha slängt den i veckan....vore ju typiskt....men jag ska leta minsann:)



puss

Postat av: Anonym

Vilken sorts hårfärg använder du, märket alltså?

2008-11-14 @ 21:59:05
Postat av: Linn

Den hårfärgen är grymt fin! :) Hade så själv innan jag blev brunhårig!

2008-11-16 @ 11:16:47
URL: http://lyxlirare.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0