När allt annat bleknar bort

Jag har faktiskt inte köpt kläder på väldigt länge nu (förutom pälsen och förutom DENNA idag) utan jag känner att jag har allt. Precis allting, jag kan kombinera i sjutusen olika variationer och det är fantastiskt kul. DÄRFÖR har jag bestämt mig för att ENDAST köpa plagg som jag blir kär i. Ni förstår, den där utomordentliga kärleken vid första ögonkastet, man blir förälskad, man tittar igen, ögonkontakt, fjärilar i magen som gör att man helt enkelt inte kan tänka på någonting annat och l o v e. Ni fattar. Jag fick det till den här klänningen. Och jag är kär. På riktigt. Endless love to a dress. Ni förstår varför right?
(bortse nu ifrån min otroligt trötta nuna, direkt hemkommen från jobbet och svettig, osminkad och grann...)




Jag la i mycket ljus i denna för att ni lättare ska kunna se mönstret. Den är så fin, sagolik. Verkligen, massa tyll under som Lyfter. Endless love.
(ville egentligen hålla mig men kunde inte, därför la jag in bilderna nu ikväll :P)


Nu hoppas jag att den går hem lika mycket hos er som hos mig. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

hejälskling! Jag har utmanat dej på min blogg! så logga in här och anta utmaningen;)!

: http://johannasten.blogg.se/?tmp=22002748

2008-11-22 @ 00:29:14
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: You know med. you found me:D

Finnis!

2008-11-22 @ 03:05:00
Postat av: You know med. you found me;)

finis;)

2008-11-22 @ 03:05:56
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0