What if I was a school girl?







Godmorgonens! Jag har bytt om tjugoelva gånger idag. Ingenting passar, skjortan är för stor, kjolen bara hänger och ingenting går. Kjol har jag bytt tjugogånger också. Jobbigt det där. Men nu känns det faktiskt riktigt bra! :) Det fattas bara två flätor i håret så kan jag spolas tillbaka till Britneys video "baby one more time" right?

Kjol H&M divided (nu på rea, dock inte när jag köpte den! tragiskt men sant!)
Cardigan + vit skjorta Ginatricot
Spetsstrumpor Lindex
Skor Din sko

Nu ska jag iväg till jobbet, jobbar BARA till 15:20 idag. Hur nice?

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Väldigt Blair / Britney!

2008-11-03 @ 10:53:22
URL: http://angelicascloset.blogg.se/
Postat av: leia

haha å här är allt för litet:)



Du svarar ju aldrig....snyft...snyft....fäller em tår;)



Puss

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0