Alexander Wang

Jag liksom alla andra älskar den här looken.. Men samtidigt, jag gör faktiskt det. Den är helt underbar.. Slapp, skön, casual och ändå väldigt väldigt stilren. Jag gillar svarta byxor skarpt, dels för att de får benen att se smalare ut men också just för att de går att kombinera med allt och alla.. typ. Skor är självklart snyggast med höga klackar men jag känner själv att jag blir så lång och hög i klackar.. Men ändå äger jag tusen stycken ungefär.

Och ja, jag köpte mig en jeansskjorta idag. En från Herravdelningen(rättare sagt ungdomsavdelningen fast för herrar) och jag älskar den. Perfekt kap! Kanske ska byta till en strl större för att få EXTRA bomberkänsla.. Jag funderar över natten...

Kommentarer
Postat av: Isak

Är han svensk? Jag tror jag har träffat honom. As skön!

2008-10-14 @ 22:57:27
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0