Alla snackar om iphone

Ja, visst. Jag skulle inte tacka nej, verkligen inte. Men hörrni, denna mobil - sony ericsson xperia x1 - skulle verkligen sitta fint nu. MIN är ju så fruktansvärt dålig... Usch! Imorgon får jag hämta ut den igen.. tredje gången nu. Dra på trissor. VARFÖR?

Btw. Jag bad en bön iförrgår om en solig dag och en regnig dag. Det blev så. Varför? För att jag BARA vill vara inne idag och vad kan vara mysigare än när det regnar? Film o godis. Jag måste köpa en MASSA godis och ladda upp nu.. är redan på väg.. Underbar dag alltså!

Kommentarer
Postat av: leia

om det är en tre-telefon så får du kräva en ny efter tredje inlämnningen.....bara så du vet!



Puss igen

Postat av: Sofia

Jag vill också ha den mobilen!! Undra om den fungerar bra?

2008-10-16 @ 13:59:25
Postat av: MALIN

Jaa, precis! Jag drömde om den inatt.. HOPPAS :)

2008-10-16 @ 16:35:49
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0