Bakom mina svarta bågar


Jag fick två par glasögon i julklapp, well nu har Mamsen tagit ett par för hon tyckte att hon passade så bra i dem. Jahaja, jag har funderat och det innebär att jag har EN innestående julklapp i år. Mamma får dra bort en, eller hur far?

Halsduken är verkligen en favorit och kommer från h&m trend

Tröjan köpte jag på H&M hamngatan med tanke på att vi inte fått in art by..

Hur mycket får man älska en väska? Denna är en stor favorit och kommer från zara, den har även en spegel inuti vilket gör det smidigt att titta då o då... tja för de som behöver och vill. 549:- kostar den och INTE 599:- (såg att elin kling lagt ut den också, skönt att ha köpt den före :)

Skinnjackan är bäst! Även i regnoväder!

Byxor från ginatricot och skor din sko, mamma skulle avlida om hon ser att jag ställt fötterna på bordet (och det gör hon nog också när hon läser detta!!! det ska inte hända igen!)

Nu ska jag ut på stan en snabbis, sedan måste jag handla mat... Snart hemma igen!
Förresten, jag har nog aldrig haft så fint här hemma, allt är fixat, disken, dammat, dammsugit, moppat, städat alla garderober, fixat med tidningarna.. you name it. Det är fantastiskt fint!


Kommentarer
Postat av: Zäta

skit snyggt alltihopa :D

2008-10-31 @ 14:54:19
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz
Postat av: leia

Va fin du är gumman....som alltid!



Men nu får vi allt ta å fixa oss en dejt!!!! Snarast! och bums!



kramar

Postat av: MALIN

åh taaack!!!



JAAA det tycker jag Maja, kan tänka mig att magen växt lite sedan senast :) sötnöt! jag har lagt dina två koftor i en hög här hemma nu!!! vi måstefixa det SNARAST! PUSS gullunge.

2008-10-31 @ 15:28:00
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0