Det kallas styrka på hög nivå!

Att våga stå för sig själv, står för vad man själv tycker, stå för ens egen personlighet, stå för ens eget utseende, stå för hur man själv blir bemött, stå för att själv bemöta andra på rätt sätt och verkligen stå upp för ens medmänniskor genom ens eget handlande. Det kallas STYRKA. Att vara stark i sig själv.

(och jag vill vara, jag kan vara.. jag ska vara EN AV DEM!)

Jag vet att jag inte är som alla andra. Jag vet att jag ibland kan vara väldigt annorlunda, men jag VET även att det ibland kan vara ett sätt att visa vem man på riktigt verkligen är. Vem vill egentligen vara som alla andra? Vem vill härma alla andra? Vem vill leva någon annans liv? Okej? Nej?

Kommentarer
Postat av: leia

Ja inte är jag som alla andra heller:) det ska man inte vara....du är bäst som den du är!!!!



Har du kikat i garderoben något;)



Puss maja

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0