Det ska hänga i byxorna till vår

Rött är verkligen en färg som piggar upp. Själv tycker jag att mörkhåriga personer passar så mycket bättre i denna kärleksfärg men ändå, såklart blonda också kan ha det (jag är bara inte en av dem!).
Det jag vill få fram med detta inlägg är den s.k. haremsbyxan. Det finns en variant av dem på h&m trend förtillfället men det kommer nog in fler närme våren. Den kommer slå igenom stort. Jag är dock skeptisk till den... Och tro det eller ej, men jag har inte ett endaste par. Bra Malin. Jag har nu lagt upp ribban för shopping denna månad :)

Jag tänkte bara tillägga angående bloggintervjun till tidningen. Den tidning som jag intervjuades för är då ÖA och är en morgontidning från Örnsköldsvik där jag kommer ifrån. De ville ha fyra bloggar att skriva om och självklart var det bara kul att ställa upp. Det roliga är just att det är tidningen från mina hemtrakter och man vet precis vilka som läser den :) Därför tänkte jag hälsa här o nu till alla nära o kära där uppe. Jag saknar er!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0