Hur fin på en skala?







Jag älskar min tee som jag fick från Maja, kan man bli gladare? Puffärm och hjärtan.. vacker som en dag, och den sitter helt perfekt också, till o med över mina kära (mycketväxande)biceps. Haha.. det är faktiskt svårt att hitta tee för mig med tanke på just axlarna. Men denna gillar jag. Ah just det, jag väger runt 66-67kg. Huh? När jag flyttade hit låg den på 57.. Hmm..

Till denna hjärtansak har jag mina nya byxor från monki. De är också de mest vackra på denna jord, bara genom att de slutar vid ankeln? Ni förstår? Jag hade därför ett par svarta ballerina i mocka till. Bra bra bra!

Ikväll blir det bio.. eller fotboll.. Jag är bra sugen på fotbollen ändå. Thats life.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0