Its tuesday

Det är morgon. Jag är uppe, tittar på Thevoice, lyssnar på lugna favoriter, duschar, bäddar.. you name it. Jag är på G helt enkelt. Dock börjar jag inte förrän klockan 11 men det är skönt att vakna till här hemma först. :) Idag börjar 10% på h&m, dvs.. ALLA clubmedlemmar får 10% på hela köpet.. så det är dags för dig att skynda dig ner till stan för där hemma kan du inte sitta.. Tänk er, köp jackor, jeans, byxor, lite dyrare saker och få 10%. KALASBRA!

Och till dig Maggan - Jag har faktiskt köpt de på specsavers. Riktigt bra pris PLUS att man fick 2 för 1. Däremot måste man tänka på att lägga till vissa kostnader såsom garanti/försäkring etc. Men gå dit och kika, jag köpte de nämligen i övik :)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Haha, men va bra. Man tackar, man tackar för tipset dåra :)

2008-10-14 @ 17:59:00
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0