Jag provar jeans

Åh åh åh, de här vill jag ha, tänker jag för mig själv och roffar åt mig en strl.. Går in i provhytten. Nej, förstora, detta ska fixas... öppnar lite lätt..
"Ursäktaaa?"
Inget svar, inte en kotte syns till... Men nu, nu hör jag en människa hjälpa en annan kund.. Avvaktar.. NU!
"Ursäkta...?" och lägger dit ett leende, det brukar fungera.. ja då.
"Jaaa..?"
"Skulle du vilja vara snäll att hämta en strl mindre av dessa snyggingar?"
"Absolut, vad vill du ha för strl?"
Så hämtar han ett par.. och jag drar av mig och drar på mig
Oh kära nån, de sitter så perfekt att jag avlider. Han kommer tillbaka..
"Hur går det?"
"Om man säger såhär, jag är kär"
"Får jag se?"
"Javisst" öppnar hytten.
"Ja så sant, köper du inte de där säger jag upp mig!"

En minut senare sätter jag in mitt kort och trycker ok. Han är nöjd. Jag är nöjd! Jag är förälskad på nytt!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Det är klurigt att hitta jeans!

2008-10-31 @ 21:19:09
URL: http://angelicascloset.blogg.se/
Postat av: MALIN

Angelica: Ja, faktiskt, det är bland det värre :) det o bikini!

2008-11-01 @ 06:37:37
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0