Jeansskjortan - ditt andra jag?





Godmorgon sötnötar! Jag hoppas att ni alla sovit gott, det har däremot inte jag, mardrömmar hela tiden nu alltså. HEMSKT! Men i alla fall, jag har tagit mig upp och börjar jobba klockan 9:30 idag. Det ni. I alla fall kör jag på med jeansskjortan idag. Den köpte jag från ungdomsavdelningen KILLsidan så att den får en perfekt slapphet. Det bästa är ändå att hitta en sådan här skjorta på rean, för typ en femtiolapp eller något då den kommer vara som hetast till våren! Tänk på att inte ÖVERmatcha den, ni förstår - jeans med jeans - ajajaj.

Jag har ett svart spetslinne under plus en svart tajt kjol. Det räcker. Ett par spetstights också förresten PLUS boots. Nu är jag redo för jobbet, har tryckt i mig mackorna och juicen också. Idag kommer det bli en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Fint med flätan!

2008-10-18 @ 12:05:59
URL: http://angelicascloset.blogg.se/
Postat av: MALIN

Tack så mycket a :)

2008-10-18 @ 23:21:06
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0