Kära besökare

Jag älskar att ni förökar er. Fortsätt så. En kort presentation av mig Malin för er som är nya:
Mitt namn är då Malin Rönnquist och jag är 20 år. Ja det är sant. Jag är en stor flicka. Började mitt liv uppe i örnsköldsvik där jag gick i skolan. Gick första året på frisörlinjen men de två senare läste jag sam-ekonomi. Yes, jag kan bli en bra redovisningskonsult om jag vill det. Efter dessa underbara år jobbade jag lite på ica för att senare börja på h&m i övik. Kände dock att någonting saknades - en större stad. Den 26e december tog jag mitt pick o pack och bosatte mig i Uppsala. NU x antal månader senare, nästan ett år, har jag jobbat på h&m sedan i februari. Jag har en amazing lägenhet mitt i stan och jag älskar att bara vara.. Filmer är ungefär det bästa som finns och jag känner att mat är det enda som behövs när man är trött och hängig. Jag älskar att shoppa men ska bli bättre på att hålla hårt i cashen, eller rättare sagt kortet.

Nu måste jag verkligen sova, jag börjar nämligen 8 8 8 imorgon. Oh. Tusen tack till er alla. NI gör mig glad

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0