Menswear

 
Ni män är det vackraste som finns.. men ni skulle till och med (om det går) bli vackrare i dessa kläder. Jag lovar. Den övre bilden visar klart och tydligt hur underbart snyggt det kan vara att först vara helt strikt klädd i skjorta och slips och sedan bara dra över en kofta på det hela. Vackert. Färgerna är snyggast i gråskalan, som på bilden. Jag skulle lätt också kunna tänka mig istället för jeans ett par mörka chinos för en lite ledigare look.

Den nedre bilden visar hur snyggt det är med färg. Jag gillar när män bär orange men denna "petrol" färg är faktiskt inte alls dum. Tvärtom. Basen i outfiten är svart vilket oftast är snyggast, särskilt under den mörkare tiden på året. Halsdukar i oversizeformat är bäst. Se bara själva.

Bild: H&M

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0