Morning to come

Goddagens. Godmorgens. Jag är trött och det menar jag bokstavligt med minst sagt stora bokstäver. Att kliva upp en lördag strax efter sex och det är lika mörkt som färgen svart visar är verkligen inte kul. Vart tog den glada sommaren vägen? Inte är den här iallafall, rätt logiskt med tanke på att det är i oktober but still, jag vill ha ljust på morgnarna. Jämt. Efter att ha tryckt upp ögonlocken, ställt mig i duschen och nu sminkat mig är det faktiskt så att jag kan ha vaknat till. Skönt på sitt sätt.

Gårdagen blev lyckad och jag återkommer med den lite senare. Var så otroligt roligt att höra Brian Houston tala i en biograf. Japp, ni läste rätt. Vi var i en biograf och kul hade vi. Verkligen. Så jag var hemma strax efter tolv. Där ser man. Och vad gör man då om inte sätter igång lite OC? Bara för att jag skulle varva ner och bli trött. Det lyckades jag tydligen med. Jag somnade.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0