När drömmar blir verklighet



Min älskade verkligen älskade barndomsvän gifte sig för några veckor sedan och hur fina är inte bilderna? jag är stolt över henne. Hon är värd den bäste. Synd bara att vi inte ens bor i samma land, ni förstår, hela hennes familj flyttade upp till oss i norrland när jag var sex år och vi lekte verkligen dagligen. ALLT gjorde vi med varandra. Hon var den som man alltid skrattade med och alltid bråkade med, vi blev dock ALLTID vänner innan vi gick hem. Hos henne var det första gången jag såg sound of music också. Och nu, nu är hon så stor att hon har gift sig. Åh vad jag önskar att jag bara kunde tatt ledigt och åkt dit. Suveränt. Vi fick tacka nej. Men Bilderna säger mer, right? Älskade Nina.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0