Ni kommer inte att tro mig...

... men jag var tvungen att lämna in mobiltelefonen. IGEN? Jag fick en ny i torsdags och den är REDAN knäpp igen. VARFÖR? Det bästa av allt var att pappa följde med och det kändes bra. Haha, då tror de på det och det BÖR dem.. Nu ska den i alla fall reklameras.. och vet ni vad, jag har fått en lånemobil igen. En nokia? FY VALE,

Pappa och jag diskuterar om vi verkligen ska ge varandra julklappar i år för det känns i stort sett bara som om vi byter pengar.. och vi pratar på och pratar på, Edvin sitter emellan oss vid bordet och blir mer och mer ledsen men säger inte ett ord.. till slut utbrister han:
"Men asssåå.. ja då? NI tjänar ju pengar, jag vill ju haa" så det blir nog klappar ändå och jag måste erkänna att jag är nöjd jag med.

PLUS ATT JAG FICK SEX AND THE CITY DVDN IDAG!!! Woohooo! Nu måste jag byta om o göra mig ordning för BIO med Edde, vi ska se high school musical tre. Yes.

Kommentarer
Postat av: ami

var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :)

2008-10-27 @ 21:19:09
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: Jonna

haha. vi diskuterar varje år om julklapparna vara eller icke vara. slutar alltid med att det blir lika många som vanligt ;)

2008-10-27 @ 23:14:20
URL: http://jompan.webblogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0