Onsdag


Jag känner mig uppjäst idag, som om jag blivit 100kg tyngre inatt...

... och lägg märke till mina snygga örhängen som jag fått från snällaste Maja...

... tröja kommer från art by (h&m) och har tyvärr inte kommit in här i uppsala...

jeanskjolen köpte mamma till mig i birsta köpcentrum när jag skulle gå ut sjuan...

den kommer från diesel och kostade då 799:-. Nu är den dock avklippt som ni ser. Jag gillar när denim fransar...

.. och utomhus bär jag en "stellamccartneylookalike" halsduk från indiska förra året plus skinnjacka. Skor - grå ankelboots med klackar.

Nu ska jag se klart filmen sedan gå och handla mat.. i kylskåpet skymtar en ketchup, en sås, några cocacola+redbull och även två paket smör, som har stått där sedan istiden. Jag äter ju inte mjölkprodukter längre.. hmm..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0