Pumpa på Pumpa på

Alldeles för två sekunder sedan, såhär ser jag ut svettig och grann.. osminkad dessutom, jag har inte ens foundation kvar.. haha.. vackert? öh, not.

Sofia: Mallan, skaru inte hänga med på jampasset?
Malin: Soffan, häng med på bänkpress istället!!! ;)

Okej, jag låter som en man... ouch, jag hade örhängen på mig på gymmet idag för att jag fortfarande ska känna mig kvinnlig (det är därför jag alltid gymmar i någonting rosa också, bara en liten parantes) Jag kände mig också som en man när mannen bredvid mig tog 20 kg mindre än vad jag tog på en maskin.. haha.. svag eller vaaad?! ;)

Idag hade jag George Clooney efter mig. Han såg ut som det, han var runt femtio och han förde en konversation med mig. Nej, jag fick inte hans mobnr.. och NEJ, jag ville inte ha det heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä de va ju inge fint :/

2008-10-16 @ 15:36:11
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0