Såhär roligt har jag nu




Tydligen måste jag ha väldans kul, men riktigt så kul är det faktiskt inte. Jag väntar på några vänner som aldrig dyker upp och jag känner istället för att bara låsa och gå och lägga mig. Haha, eller inte. Men men, är iklädd en gammal UCLA tee och ett par mjukisbyxor. Hur vackert är inte det på en skala? Nåja, jag har iallafall kläder på mig och det är stooort för att vara Malin. Känner att jag nog skulle skrämma iväg dessa humanbeings annars.

Att sprida ett leende är faktiskt ovanligt i dagens samhälle och det känns så mycket roligare att göra det, att andra kan bli glada av det.. än fast jag har precis NOLL energi för tillfället. Zero.

Förresten jag älskar som bekant "bed of roses" låten och idag spelades den återigen på lugna favoriter vid hemgången.. Det var nämligen så att ett par hade gjort slut och hans älsklingslåt var tydligen denna. Hon spelade den till honom. Så vackert. Jag känner att vi är som gjorda för varandra. Kanske. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder :)

2008-10-03 @ 11:39:16
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0