Som ett brev på posten

När jag tagit på mig alla grejer och öppnar innerytterdörren ramlar posten fram och jag ser att jag fått en avi. Yes. Nu kommer min mobiltelefon som mamsen skickat ner (ja, jag vägrar verkligen ha den där lånemobilen från nokia.. och med tanke på att vi har 725 mobiler över, eller ja nästan, så fick mamma till uppgift att skicka en! Tack!).. Springer iväg och hämtar brevet när jag ändå är på g till stan.. Tja, vart ska man börja?

Brevet var väl inslaget som ni ser... Adress och sådant står på andra sidan..

När jag sedan efter många om och men fått upp hela häftsidan ligger ett till litet paket. I en duk. Vacker? Nja, men morsan har minsann tänkt till, det är ju RUTIGT som gäller nu..

Ni trodde väl inte att det var över? Nej nej nej. Inuti denna duk, ligger ett till paket. Haha, Nu är det julklappspapper som gäller.. Håll i hatten, vilken tur jag har! Nu slipper jag köpa i år!!

Och ännu längre in ligger FYRA STYCKEN bomullstussar.. Säga vad man vill, men hade mobiltelefonen gått sönder under dessa omständigheter hade jag personligen sprungit med mina bara ben till statsministern och bett honom säga upp hela postpersonalen i landet.

Vilken tur att den fungerar, för det är så kallt ute..
(och till alla som undrar hur man skickar en mob till posten kan nu ta kontakt med min mor så hjälper hon er!)

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha, va gulligt! :)

2008-10-31 @ 16:06:32
URL: http://wernermans.blogg.se/
Postat av: MALIN

haha. ja precis, det är kärlek mmellan mor o dotter det :D

2008-10-31 @ 16:28:37
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: Maria Ljung

Hej Malin

Vad roligt att kika in i din blogg, jag tycker att den är fantastisk!! Jag skrattade gott åt ditt fina paket med mobilen, mammor är fantastiska!!



2008-10-31 @ 20:02:15
Postat av: MALIN

Maria Ljung;

Haha, först o främst, man tackar och bockar och vi alla känner ju min mor, det är hennes sak liksom! Mammor är fantastiska :)

2008-10-31 @ 23:40:06
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0