Svart på vitt & vice versa





¨
Godmorgon är det i alla fall! :) Jag kör på svartVitt idag och trivs bra med det, tror jag? Byxor också. Har börjat kunna ha byxor nu igen. Konstigt det där, men det hänger på humöret.. eller det faktum att jag gått upp 6kg sedan cypern (okej, jag har väldigt lätt för att tappa i vikt när jag inte tränar, det rasar direkt). Det är nämligen nu jag kan ha strl 27 igen. Ibland är det konstigt men sant. +6kg och jag går ner 1 strl. Och jag tillägger - jag har ALDRIG i mitt liv ätit så mycket som jag gör nu heller.. Däremot är träning det som ger resultat faktiskt.. Och jag känner att tjejer som säger att "jag orkar inte" ta en 14kgs hantel har bara ätit för lite mat.

För kom igen: Det går!! Därför äter jag som bara den nu förtiden och har aldirg vart lyckligare ;)

Just det:
Linne + cardigan H&M
Byxa (till ankeln?) Lindex
Halsband Indiska

Kommentarer
Postat av: Anonym

det du gick ner i cypern var förmodligen mest vätska. tänkt på det? inte konstigt att du gått upp isåfall.

2008-10-02 @ 15:44:05
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0