Tvätten är klar!

¨
Goddagens!

Jag drog på mig ett diadem jag hittat från barnavdelningen.. rosetter fortsätter gå hårt!

Och min kära "neverendinghalsduk" är mitt bästa köp. Förstod att jag skulle använda den typ jämt - 298:- h&m trend, klänningen kommer även den från h&m trend och går loss på 398:-

Kavajen använder jag idag som ett ytterplagg, då den är funktionsfylld gånger tusen. 398:- h&m everyday.

Till detta har jag leggings med knappar nertill från lindex 199:- och skor, ni såg de själva för ett par inlägg sedan, 398:- h&m.. Min väska fortsätter jag använda som om det vore en kroppsdel.

Kommentarer
Postat av: anna

snyggt!!

2008-10-10 @ 15:25:27
URL: http://littlemissshopping.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0