Yes, jag är röd igen!


Jag orkar inte fler bilder. Idag är det sista dagen med 10% och därför åker clubtröjorna på ytterligare en gång! :) Till denna bär jag en cardigan (som jag har låtit hänga i garderoben sedan TVÅ sthlmsbesök tillbaka, eeh, varför? och ett par byxor från monki, favoriterna! Världens mjukaste tyg PLUS att de slutar i en perfekt längd. Tänkte ta mina ballerinaskor till detta :)

Hoppas ni får en trevlig dag allesammans! Usch, jag drömde en mardröm till inatt, haha, som vanligt nu förtiden... men man blir faktiskt rädd på riktigt.

Kommentarer
Postat av: leia

Gumman vi skulle ju se i måndags:( vi får styra upp en liten dejt någon annan dag/kväll:)



Pussar

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0