Bedtime

Vilken dag. Jag säger då det. Helt underbart.. Har gått på stan.. och skjutsat hit och dit, handlat, träffat vänner... och hälsat på i ALLA mina tre skolor. Det tycker jag att jag gjorde bra.

Edvin tyckte dock att det var pinsamt när jag hämtade honom i klassrummet... haha.. "håll mig i handen gubben"... "Malin... (kommer närmre) alltså.. mina kompisar tittar" haha.. ja vad kan man säga.. han är inte minimal längre tyvärr... men jag gör mitt bästa.

Mamma och jag tittade precis på "kärlek på menyn" och hade en mysig filmkväll. Hur bra som helst. Sevärd helt klart! Söt som bara den!

Imorgon ska jag och mina bröder åka till stan och shoppa runt. Myspys. Till dess sov så gott. Förlåt för lite dåliga uppdateringar men jag känner att det är mer prio att umgås med min familj nu. Jag tror att ni hajar! Sedan kommer jag nog lägga in lite bilder imorgon men well.. nu ska jag verkligen sova!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0