Dan före doppardan







Ny klänning från h&m trend 398:-

Goderafton!
Nu sitter jag här in the kitchen och tittar på mor som bakar. Jag tittar på. Det är rätt ord faktiskt, mitt arsle sitter där det sitter och det enda jag gör för att hjälpa till.. är att hålla igång samtalen. Det tycker jag faktiskt att jag lyckas bra med!

Jag och min lillebror edvin åkte till stan idag och innan stannade vi för att köpa godis. Sedan gick vi på stan och Oscar kom ner till stan när han slutat. Vi gick runt och jag köpte ett par jeans och en tee till Edvin, två grejer till Melissa (min kusin, världens sötnöt till underbara varelse) en sak som tydligen ska mäta hastighet på bilar, sådan skjutpistol som poliser har när de står efter vägarna.. SEXHUNDRA kr. Vilken tur att han har en rik syster.. öh not. Det var halva priset på den.. tur det säger jag bara :) Oscar fick en assnygg LEEtshirt från carlings. Den passar honom perfekt. Jag hittade även de ultimata skorna från stadium som jag kan ha till gymmet. Nike, svarta o rosa. VACKRA! Ni som undrar vart jag får mina pengar ifrån fortfarande så vet jag inte heller faktiskt.

Inne på Coop blev mina bröder så fruktansvärt nödiga... De höll verkligen på att avlida.. när oscar säger "Ta mitt kort.. koden" och springer iväg vet man att det gäller liv eller död. Tack och bock. Så köpte vi en massa godis som vi ska ha till imorgon. Min födelsedag. Hurra för mig. Tack!

Kommentarer
Postat av: sofia

bra, då kan du inte skylla på att du inte har några träningsskor, plus att jag också har svart/rosa nikeskor, så vi matchar;) nu kör vi, full fart!

2008-09-19 @ 20:44:28
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0