Därför att jag har mycket att göra.

Låt du hörde: Where do broken hearts go
Film du såg: Djävulen bär prada :) En av de bästa filmerna helt klart!
Mat du åt: Tomatsoppa med nybakat färskt bröd
Kram: Evelina!
Puss: A
Fest: Det var i Cypern... O ja.
Känslan: Ensam
Ilska: Jag är arg för att jag är trög
Resa: Cypern
Glädje: Otroligt kul att jobba idag!
Dröm: Att gå på opera!!!
Boken du läste: Just nu har jag köpt "Sex and the city" i bokform
Personen du träffade: Alla på jobbet?
Personen du pratade i telefon med: Mamsen!
Personen du fick sms av: J
Gången du åt en 7-eleven korv: ?
Gången du var utomhus: Ja, för några timmar sedan!
Gången du sov: INATT?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var några veckor sedan. Snart så! Saknar er!

Dagens värsta: Att kliva upp klockan 6 denna morgon
Dagens bästa: Korta köer, bra kunder, samtal med mamsen osv.
Dagens fanclub: A är E:s förebild. Så kan vi se det!
Dagens musik: Lugna favoriter
Dagens mest oväntade: Att jag lagade mat?
Dagens köp: Mat och godis.. Plus frukt
Dagens läbbiga: En människa
Dagens klädsel: Se nedan.
Dagens humör: Jag har haft ett bra humör idag. Glad gladare gladast! Eller ja. Nästan,

1. Var hittade du den här listan? I min kategori LISTAN
2. Var är dina föräldrar födda? I Örnsköldsviks området.. typ
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Bra fråga, kanske TRE?

4. Vilken är din favoritrestaurang? Olearys. Ja, då tittar man på modomatcher samtidigt!

5. När badade du i en pool senast? i Cypern, hur skönt var det INTE?

6. Har du varit med i någon skolpjäs? Svar JA. Jag älskar sådant.. för att inte tala om LUCIA. det var det bästa!
7. Hur många barn vill du ha? 2-3 eller 4. Det hänger inte bara på mig.

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Ingen. Alla är bra på något vis. Kanske?
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Ja!
10. Vad har du för TV-kanaler? X antal.. vet ej faktiskt.
11. Har du åkt moped någon gång? Jaaaa, jag körde en rosa sådan.. eller var den lila? Jag har glömt!
12. Har du busringt någon gång? Jag vågar aldrig.. haha..
13. Har du fått felparkeringsböter? nej.. men det har JOHANNA fått ;) hahaha.. sötnöt!
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? det skulle aldrig falla mig in!
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Cypern va?
16. Har du en egen trädgård? vi delar nog broderligt här i huset :) men mysig är den!

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Kalle anka och Janne långben.. Vem älskar inte husvagnen på julen?

18. Kan du alla orden i nationalsången? Öhh.. JA?
19. Badkar eller duschkabin? badkar.. det är skönt!
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? DVDboxen OC
21. Favoritpizza? Nej tack!

22. Chips eller popcorn? Popcorn

23. Vilken färg på läppstift använder du? Det använder jag tyvärr aldrig.

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? öhh, nej?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? NEJ?
26. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin !

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Johanna, Cupido

28. Favoritchoklad? marabou daim! ;P
29. När röstade du senast? i skolvalet?
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Nej tack!
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja!
32. Är du bra på matlagning? Nej? Men jag ska bli!
33. Klarar du att tanka själv? Ja, det gör jag!
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej?
35. Pepsi eller Coca Cola? Cocacola zero.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej, eller kanske på ica då?
37. Vad var det senaste du handlade? lite mat och sådant
38. Har du kräkts offentligt? nej
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? hitta den sanna kärleken

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja!
41. Har du ringt något betalnummer? neej
42. Kan man vara vän med sitt ex? det är jag ett levande bevis på!
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Det kommer jag inte ihåg.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Haha, ja faktiskt, jag var svarthårig och håret var fylligare än mycket annat!
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Jag vet inte?
46. Vad har du i din väska? Allt och lite till!
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? kramar min nalle oändligt många ggr.
48. Vad är du tacksam för idag? Min familj. Mitt jobb. Min lägenhet. Mina vänner. Allt!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0